Este mai bine să ai un produs de noapte și unul de zi sau este mai bine să folosești unul 24h?

Tratamentul dublu este de preferat pentru cei care doresc o diferențiere a rutinei de înfrumusetare; totuși noaptea este momentul potrivit pentru tratamente mai „intensive” deoarece în timpul odihnei pielea se regenerează mai ușor. Cremele 24h au formule globale cu un spectru larg de ingrediente active.

La ce vârstă poți începe să folosești serul?

Serul trebuie ales în funcție de nevoile pielii tale și indiferent de vârstă. Textura mai ușoară în comparație cu cremele favorizează absorbția rapidă, făcând produsul ideal pentru perioada de vară, mai degrabă decât un suport pentru crema de zi cu zi.

Ce aleg între gel sau cremă pentru conturul ochilor?

Pentru conturul ochilor este esențial să folosiți întotdeauna produse specifice deoarece în această zonă pielea este subțire, are un film hidrolipidic mai delicat și este mai supusă stresului mecanic al expresiilor faciale. Alegerea texturii se bazează în principal pe nevoile pielii fiecărei persoane sau pe sezonalitate. Gelurile pot avea efect de lifting, ideale pentru pungi și cearcăne, crema poate îmbunătăți microelasticitatea epidermei prin atenuarea lăsării pleoapei.

Trebuie să schimbăm crema în funcție de anotimp?

Depinde, in funcție de condițiile climatice și de stilul de viață pe care îl duceți, se poate întâmpla ca linia obișnuită de tratament să nu mai fie 100% eficientă. Vă recomandăm să faceți un control cu ​​cosmeticianul dumneavoastră de încredere, care vă va putea recomanda strategia specifică vizată.

Este primerul cu adevărat esențial și când trebuie aplicat?

Un produs fundamental de aplicat după cremă pentru a uniformiza, netezi textura pielii și a prelungi durata fondului de ten. Fața și machiajul perfecte pentru întreaga zi.

Seara sau dimineața, când este mai bine să aplici masca?

Idealul poate fi seara sau oricum în momentele libere pentru că atunci când ești relaxat pielea ta este mai receptivă. Aplicați pe față, gât și decolteu după curățare și lăsați să acționeze cel puțin 15 minute (îndepărtați produsul cu apă). Pentru un tratament intensiv la domiciliu recomandăm aplicarea de 1/2 ori pe săptămână timp de o lună.

Pentru gât pot folosi orice cremă?

Este esențial să nu-l neglijezi niciodată, încă din tinerețe, și să îi acorzi îngrijire specială, deoarece în această zonă pielea este mai subțire, delicată și mai predispusă la încrețire. Totuși, este suficient să aplici crema obișnuită pentru față pe gât și decolteu, în afară de produsele specifice.

Cum pot preveni apariția erupțiilor cutanate după expunerea la soare?

Pentru o expunere corectă la soare care garantează un ten frumos – dar fără efecte secundare precum erupții cutanate și arsuri – protecția solară cu SPF specifică tipului tău de piele trebuie folosită constant și în cantități adecvate. Folosind linia solara VAGHEGGI, cu gama sa bogată de propuneri (produse solare specifice pentru preparare, protecție și întreținere), îmbină protecția cu un adevărat tratament cosmetic pentru piele.

Deși sunt destul de slabă, tind să acumulez ușor grăsimea de pe burtă. Există un produs cu efect de „abdomen plat”?

Desigur, numele său este Unt de Corp Modelator 50+ Ani și face parte din linia Sikelia: este o cremă specifică cu acțiune de șoc, cu o textură care se absoarbe rapid. Lasă pielea hrănită, netedă și fermă, oferind un aspect mai tânăr, în special în zonele taliei și brațelor.

După ce am alăptat, sânii mi s-au golit literalmente.Totuși, nu vreau să mă operez, ce pot face?

Cu siguranță recurgerea la chirurgia estetică este o procedură invazivă care nu trebuie întreprinsă cu ușurință. Există soluții alternative de adoptat și Vagheggi vă oferă un ciclu de tratament pentru tonifierea sânilor din linia Sikelia în centrele partenere și utilizarea zilnică a Serului de Tonifiere pentru Sâni Sikelia ca autoîngrijire la domiciliu.

Cum pot reduce ridurile din jurul buzelor mele?

Buzele și conturul lor sunt cu siguranță zone delicate care merită o atenție specială: folosește zilnic Balsamul Antirid Contur Ochi Intense și Masca de Buze cu Efect de Mărire și Umplere 75.15

Am pielea feței foarte sensibilă, de multe ori nu suport nici un produs cosmetic așa că mă spăl pe față doar cu apă. Există vreo soluție?

Da, pentru pielea sensibilă și intolerantă linia potrivită este Emozioni Plus: tratament profesional care oferă o ușurare imediată și normalizează pielea sensibilă. O gamă completă de produse hipoalergenice, nu numai profesionale, ci și pentru uz casnic, cu ingrediente active vegetale extrem de selectate pentru o acțiune liniștitoare, hrănitoare și protectoare.

Cum pot evita vergeturile după sarcină?

Pentru a preveni formarea vergeturilor în urma dietelor și/sau a sarcinilor, folosește linia Sikelia, care îți oferă o cremă extrem de hrănitoare și elasticizantă, de utilizat zilnic pe tot corpul.

Ce sunt antioxidantii? Pentru ce sunt?

Antioxidanții sunt definite ca substanțe capabile să interfereze cu reacțiile chimice de oxidare care duc la formarea așa-numiților radicali liberi, cauze ale îmbătrânirii premature a pielii și a altor afecțiuni. Pentru a contracara acțiunea lor, recomandăm, pe lângă tratamentul specific profesional în institut, îngrijirea la domiciliu cu produse din gama Lime cu vitamina C, pentru a continua acțiunea anti-stres, elasticizantă și iluminatoare acasă.

În ciuda vârstei, am tenul impur… Îmi doresc un produs anti-îmbătrânire care să nu-mi îngrașe tenul, se poate?

Cu siguranță este posibil. Folosește gama Intense, produse anti-îmbătrânire special concepute pentru pielea cu impurități și mixtă. Reduce porii, hidratează și hrănește în profunzime cu o textură ușoară, conferind tenului un aspect satinat, fără să-l îngrașe. Amintește-ți că pe pielea mixtă este recomandabil să folosești seruri care sunt ușor absorbite și nu îngrașă

Îmi place să aplic ulei pe corp, dar vara este de obicei prea cald și nu-l mai pot folosi. Există uleiuri ușoare?

Nu doar că există, dar Vagheggi îți propune să folosești cele 3 Uleiuri Satinante Dry Touch: Cotton, Monoi și Cherry. Uleiuri prețioase cu absorbție rapidă, cu o senzație de touch uscat, care fac pielea instantaneu hrănită, satinată și luminoasă, împreună cu o acțiune cosmetica specifică pentru diversele imperfecțiuni ale corpului. Cu arome naturale îmbietoare care pot înlocui și parfumul utilizat în mod obișnuit.

Cum îmi pot da seama dacă pielea mea este îmbătrânită sau pur și simplu deshidratată?

Microridurile sunt adesea datorate doar deshidratării și dispar odată cu utilizarea constantă a liniei Rehydra: după curățare, fluidul și crema dau o nouă strălucire feței.

Câte moduri pot preveni îmbătrânirea pielii?

Folosește zilnic produse cosmetice care să aibă o acțiune antioxidantă eficientă, precum produsele din gama Lime cu vitamina C, sau produse capabile să încetinească slăbirea dermului cu gamele Delay Infinity sau Intense, care combat atât îmbătrânirea cronologică, cât și cea fotoindusă. Un vis devenit realitate, gama 75.15, care sărbătorește nu doar cei 40 de ani ai Vagheggi în cosmetica naturală, ci este și un sfat pentru cei care doresc excelență după vârsta de 40 de ani: conferă strălucire, densitate și elasticitate pentru o tinerețe nouă.

Cum să rezolv problemele pielii cu pete și să-mi luminez fața?

Experimentați plăcerea tratamentului liniei White Moon și în special a măștii strălucitoare caracteristice; rețineți că doar cu utilizarea zilnică a produsului puteți menține rezultatele splendide obținute în cabină.

După o noapte la discotecă, cum pot rezolva problema pungilor și a cearcănelor, este indicat vreun produs sau tratament anume?

Da, puteți recurge la utilizarea Cremei Contur Ochi Anti-Aging 75.15
pentru uz casnic.

Am pielea impură: ce pot folosi pentru curățare și pentru a elimina efectul strălucitor?

Pielea impură și/sau mixtă cu imperfecțiuni este deosebit de complex de tratat, prin urmare, chiar și în acest caz, sfatul profesional este important. Esteticianul vă va arăta tratamentul din linia Balance combinat cu utilizarea zilnică a produselor de homecare pentru a menține pielea sănătoasă. Amintiți-vă că, mai ales în lunile mai calde, în special zona „T” din timpul zilei poate apărea mai strălucitoare, tamponând cu degetele Tonicul Anti-Aging Prețios 75.15, chiar și peste machiaj, obțineți un efect mat demn de Photoshop!

Cu ce ​​produse sau tratamente as putea rezolva problemele celulitei?

Linia Sinecell se caracterizează prin soluții cosmetologice inovatoare care transmit ingrediente active din plante extrase cu tehnologii care garantează puritate ridicată, stabilitate și eficacitate pentru normalizarea stărilor de retenție a apei și reducerea stărilor de fibroză tisulară legate de petele celulitei.

Ce este celulita?

Din punct de vedere al abordării cosmetice, celulita este clasificată în două faze principale: putem distinge o fază edematoasă în care țesutul apare „spongios”, dar nu dureros la atingere și o fază avansată fibroasă în care apare țesutul. „compact”.”, caracterizat prin noduli mai mult sau mai puțin detectabili de diferite dimensiuni, unde circulația este deja compromisă. Celulita nu este legată de obezitate, dar controlul greutății combinat cu activitatea sportivă sănătoasă contribuie cu siguranță la prevenire în sinergie cu tratamentele cosmetice care abordează această imperfecțiune a pielii de pe corp.

Celulita are caracter sezonier?

Nu, de aceea este important să obțineți sfaturi cu privire la cele mai bune căi de tratament profesional personalizate și să folosiți produse specifice pe tot parcursul anului, să urmați o dietă echilibrată, să nu neglijați mișcarea fizică și să luați zilnic cantitatea potrivită de apă

Ce fac dacă nu găsesc un produs Vagheggi la cosmetician?

Căutați produsul dvs. pe site-ul nostru Vagheggi.ro sau contactați-ne la adresa de e-mail info@vagheggi.com sau sunați la biroul nostru de vânzări care vă va putea ajuta cel mai bine la 0723 377 577

Informații Produse

Puteți căuta produsul de care aveți nevoie în catalogul nostru sau scriind numele în caseta de căutare situată în partea de sus stânga a paginii de start. Dacă aveți nevoie de sfaturi, consultați secțiunea FAQ INFORMAȚII DESPRE PRODUSE sau contactați-ne la adresa info@vagheggi.ro.

Este înregistrarea obligatorie pentru a putea cumpăra?

Nu, pe www.vagheggi.RO nu este obligatoriu să vă înregistrați pentru a cumpăra. Puteți comanda toate articolele care vă interesează fără a fi nevoie să creați un cont. Dacă alegeți să vă înregistrați înainte de a efectua achiziția, veți putea să vă salvați datele și să aveți acces la zona dvs. personală pentru a monitoriza stadiul comenzilor.

Care sunt avantajele înregistrării?

Dacă alegeți să vă înregistrați înainte de a efectua achiziția, veți putea să vă salvați datele și să aveți acces la zona dvs. personală pentru a monitoriza stadiul comenzilor.

Înregistrare: cum procedez?

Pe orice pagină, în partea de sus dreapta, faceți clic pe „Autentificare” și apoi introduceți-vă adresa de email în partea dreaptă, sub titlul „ÎNREGISTRARE”.

Dacă nu găsesc articolul pe care mi l-aș dori?

Site-ul actualizează zilnic disponibilitatea produselor prezente pe www.vagheggi.ro.

Codul de reducere: cum îl pot folosi?

Dacă aveți un cod de reducere, introduceți-l în spațiul corespunzător din coșul dvs. de cumpărături.

Cum pot plăti comanda mea pe www.vagheggi.ro?

Puteți achita folosind diverse metode de plată:

– Card de credit – plată online securizată prin EuPlatesc
– În numerar, la livrare (sistem ramburs).
– Transfer bancar

IBAN: RO32RNCB0134157202770001
Banca: BCR CRAIOVA
BIC: RNCBROBU
Numele: Medical Estetic Line

Pot plăti în numerar?

Da, plata cu numerar este disponibilă la primirea coletului de la curier.

Când va fi debitat cardul meu de credit?

Momentul debitării variază în funcție de metoda de plată utilizată: card de credit online: debitarea va avea loc în momentul confirmării primirii comenzii. În cazul în care unele articole sunt anulate sau epuizate, suma va fi rambursată.

Plata mea este sigură?

Site-ul www.vagheggi.ro garantează o cumpărătură sigură, deoarece utilizează cele mai înalte standarde de securitate pentru a-ți proteja datele personale și informațiile despre cardul tău de credit de accesul neautorizat. Tranzacțiile tale sunt protejate datorită utilizării celor mai avansate sisteme tehnologice și de codificare (SSL).

De ce a fost respins cardul meu de credit?

Cardul tău poate fi respins din mai multe motive: datele necesare pentru plată nu coincid cu cele ale cardului tău, o simplă eroare în introducerea datelor poate cauza respingerea tranzacției. Codul tău de securitate nu a fost activat, unele carduri de credit, pentru a te proteja împotriva fraudei online, necesită un cod de securitate suplimentar pentru a confirma plata. Codul este furnizat de banca ta. Limita cardului tău a fost depășită, este posibil să fi depășit limita de credit sau să fi expirat cardul. Banca ta îți poate oferi toate informațiile necesare despre cardul tău și despre opțiunile de plată. În cazul în care există alte probleme, scrie la serviciul nostru de asistență pentru clienți la adresa info@vagheggi.ro

Care este costul transportului?

Costul transportului este de 15 LEI. Pentru comenzile de peste 300 de LEI, transportul este gratuit.

Care sunt termenii de livrare?

Termenii de livrare variază între 2 și 3 zile lucrătoare.

Pot solicita livrare cu curier expres?

Momentan nu efectuăm livrări cu curier expres.

Pot să-mi livreze comanda la o altă adresă?

Da, puteți introduce o adresă de livrare diferită de cea de facturare înainte de a continua plata.

Pot să aleg ziua și ora de livrare?

Nu, din păcate, nu puteți alege ziua și ora de livrare. Asigurați-vă că cineva este prezent la adresa de livrare indicată.

Nu am primit confirmarea comenzii, a fost înregistrată corect?

Odată ce o comandă este înregistrată, este trimis un e-mail de confirmare. Este suficientă o mică eroare în adresă pentru a împiedica primirea acestuia. În caz de îndoială, pentru a avea confirmarea că comanda a fost înregistrată corect, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți prin e-mail la adresa info@vagheggi.ro.

Ce trebuie să fac dacă nu am primit confirmarea plății?

Dacă nu ați primit încă e-mailul de confirmare a plății, foarte probabil plata dvs. nu s-a efectuat cu succes. Puteți repeta plata în cazul în care doriți să primiți încă marfa.

Am plasat recent o comandă online și aș dori să o modific, cum pot face acest lucru?

Toate comenzile plasate pe vagheggi.ro nu pot fi modificate, prin urmare nu este posibil să schimbați cantitatea și/sau să adăugați/eliminați articole.

Am plasat recent o comandă online și aș dori să o anulez. Cum pot face acest lucru?

Nu este posibil să anulați singuri achiziția dvs. Dacă doriți să anulați comanda, scrieți direct la serviciul nostru clienți. Veți fi informat dacă achiziția dvs. poate fi încă eliminată din sistemul nostru. Odată ce o comandă este confirmată, chiar dacă pachetul este încă în curs de pregătire, nu mai poate fi anulată. În cazul în care nu mai este posibil, puteți returna achiziția solicitând returnarea și obținând astfel rambursarea plății efectuate pentru achiziție. Costurile de returnare vor fi suportate de dvs.

Este posibil să modific adresa de livrare după ce am confirmat deja comanda?

Odată ce comanda este înregistrată, nu mai este posibil să schimbați adresa de livrare. Odată ce veți primi e-mailul cu numărul de urmărire, puteți contacta filiala locală pentru a solicita schimbarea adresei.

Cu ce curier voi primi comanda mea?

Magazinul online vagheggi.ro trimite comenzile prin următorii curieri: Cargus și SameDay. Termenii de livrare indicați sunt de 2/3 zile lucrătoare. În e-mailul de confirmare a expedierii va fi indicat cu ce curier va fi trimis comanda.

Am plasat o comandă pe vaggheggi.com. Când va fi expediată?

Termenii de livrare indicați sunt de 2/3 zile lucrătoare.

Pot urmări expedierea comenzii mele?

Atunci când curierul preia pachetul dvs., va fi trimisă confirmarea expedierii la adresa de e-mail cu care ați plasat comanda, iar în acest e-mail veți găsi link-ul de urmărire pentru a urmări mișcările pachetului pe site-ul curierului. Codul de urmărire va fi activ în termen de 24 de ore de la primirea e-mailului, conform timpilor tehnici de preluare de către curier.

Nu am primit încă comanda mea, ce trebuie să fac?

Dacă nu ați primit încă achiziția dvs. în termenii stabiliți, vă recomandăm să verificați starea expedierii dvs. pe pagina comenzii dvs.

Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă când sosește curierul?

Curierul desemnat vă va lăsa un aviz de trecere cu referințele pachetului, numărul de înregistrare și referințele telefonice. Puteți contacta curierul pentru a obține informații despre a doua livrare, sau, dacă este mai convenabil pentru dvs., puteți ridica pachetul de la depozitul local.

Dacă pachetul meu ajunge deteriorat, ce trebuie să fac?

În cazul în care, la momentul livrării, pachetul este deteriorat sau spart, vă rugăm să indicați următoarea mențiune pe Documentul de Transport, împreună cu semnătura dvs. și a curierului: „Accept pachetul (pachetele) cu rezervă din cauza deteriorării”. Vă rugăm, de asemenea, să ne comunicați imediat acceptarea cu rezervă la adresa de e-mail: info@vagheggi.ro. Când scrieți la serviciul nostru de relații cu clienții, vă rugăm să includeți și fotografiile care evidențiază deteriorarea, precum și numele produsului achiziționat și numărul piesei rupte, care sunt specificate în fișa produsului. Dacă curierul refuză să vă permită să faceți rezervă, vă rugăm să refuzați imediat livrarea. În acest caz, vă rugăm să ne comunicați imediat respingerea comenzii dvs. la adresa: info@vagheggi.ro Vom rezolva situația.

Pentru produsele achizitionate on-line (doar persoane fizice):

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform OUG 34/2014 in cazul in care cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale.

Produsele se pot returna, in termen de 14 zile de la primirea produselor, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Contravaloarea produselor comandate se va returna in maxim 14 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre consumator.

Produse care nu pot fi returnate:

Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare;
Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;
Daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;

Conditii generale de returnare:

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.

Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau alte semne de uzura.

Produsele, nu se pot returna decat in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele (manual de utilizare, soft, garantie). Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnarii produselor, iar VAGHEGGI nu poate fi facuta raspunzatoare.

VAGHEGGI poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.

Costul transportului produselor mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului. In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o perioada in care este in vigoare o oferta de transport gratuit, daca produsul va fi returnat, se va retine din valoarea acestuia costul de expediere suportat initial de VAGHEGGI. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Procedura de returnare:

In cazul in care doriti sa returnati un produs, va rugam sa urmati urmatorii pasi:
1. Completati formular de mai jos

    2. Este obligatoriu sa trimiteti produsul, impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata si o copie a facturii. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia produsului.
    3. Dupa ce ati efectuat acesti pasi va rugam sa expediati produsul, printr-un curier rapid agreat (Cargus) la adresa Str. Nanterre nr.2, Craiova, Dolj, precizand pe colet „Returnare produs”. Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere. Coletele expediate cu Posta Romana sau care implica ridicarea de la o locatie care necesita deplasarea unui reprezentant VAGHEGGI vor fi refuzate.
    4. Cheltuielile de restituire (transport) sunt suportate conform legii de catre client. In cazul in care expediati coletul cu plata la destinatie, acesta va fi refuzat de catre VAGHEGGI.
    5. Daca produsele care fac obiectul acestui retur se incadreaza in cele de mai sus, in maxim 14 zile se va achita in contul dvs contravaloarea acestor produse.
    6. Pentru orice produs desigilat si care face obiectul returului se va opri 20% din valoarea produsului.